2010. augusztus 16., hétfő

Custom Majorette Simca 1100 - Update


Ezt az autót az elmúlt két napban csináltam. Eredetileg ez(is) egy szépen restaurált darab akart lenni, de valahogy nem akart összejönni. Így pár változtatás után eljutottam idáig.

Sztori:
A képekből kiderül, hogy az egész autót részekre van bontva, olyan formában mint ahogy a valóságban is van. Ajtók, első sárvédők, motorház, csomagtartó. A kocsi alapszíne a kék, és ezért ezt meg is maradt rajta elég sok helyen. De az idők során szenvedett néhány "balesetet", ami azzal járt hogy elvesztette a a jobb első sárvédőt és a jobb első ajtót (akár egyszer a Trabantunk),
ezt sikerült a tulajnak megoldania azzal, hogy kilátogatott az autóbontóhoz és szerzett hozzá pár új darabot.Ha már ott volt egy régebbi balesetet is orvosolt egy hátsó csomagtartóval. A szerencse viszont nem állt mellé és pár évvel később egy újabb baleset folytán elvesztette a bal első sárvédőt és a motorházat. Így kénytelen volt újra kicsattogni a bontóba, de már narancsot azóta bezúzták. Így egy fehérrel kellet beérnie. Végül az autó kiöregedett és a tulaj egy új darabot szerzett be mellé. De szerette az öreg simcát így a tanyán folytatja életét és egy pajtában tartja. Ami elég jól meg is látszik rajta.Szépen el kezdett rozsdásodni.

Hogyan készült:
A kocsin először lefestettem fehérre a motorházat majd utána kékkel a kocsi többi "fix" részét.
Ezután naranccsal lefestettem a csomagtartót és a jobb első ajtót és sárvédőt. Utána jött a bal első sárvédő. Nem akartam hogy nagyon leamortizáltnak tűnjön így a többi részt az eredeti kékkel festettem le. A rozsdás mintát úgy alkottam meg hogy egy nagyon kevés narancs festéket fölvittem fültisztítóra és jól elkentem a kasznin. A végén szerintem egész élethű lett.


Pár kép a régebbi verziókból:

Eredetileg így meg akartam ültetni, de többen azt mondták nem illene a kocsihoz...


És végül...

3 megjegyzés:

  1. A kora miatt ez a lerohadt állapot hiteles és valahol tetszik is, de talán a számomra érdektelen típus miatt pénzt nem adnék érte.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is csak a kezembe került itthon. Még régebben kaptam egy 1970-s mb ford capri és egy flying bug társaságában. Ez egy tökéletes gyakorlási alap.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon pöpec! ;-)

    VálaszTörlés